Сучасний підхід до побудови бренду - це довга і кропітка праця, де обов’язково повинні враховуватися інтереси клієнта і має бути присутній креатив. Важливо в даному випадку як якість продукту, так і корпоративна відповідальність компанії разом з ефективною комунікаційною стратегією і позиціонуванням.
Відмінним прикладом правильної побудови бренду є мережа автозаправних станцій UPG, якість пального в якій контролюється на всіх можливих рівнях, а водночас увага приділяється й іншим важливим для клієнта сучасного автозаправного комплексу, нюансам. Таке ведення бізнесу робить мережу UPG успішною, що дозволяє масштабуватися по всій країні, відкриваючи все більше автозаправок у кожному регіоні України, завойовуючи серця автолюбителів, які стають постійними клієнтами мережі.
Якість пального, вірніше його контроль на всіх етапах від виробництва до транспортування - безумовно, важливий момент, але крім цього, клієнти UPG відзначають також і такі переваги цієї мережі, як:
При всьому цьому, в рамках високого рівня конкуренції, що має місце на паливному ринку України, перебувати на п’єдесталі, можна лише використовуючи максимально клієнтоорієнтовану стратегію, і тому в UPG якість пального для своїх клієнтів гарантують, адже саме цей показник є головним для більшості автолюбителів, та мережі АЗК вони обирають саме за цю перевагу. Втім, клієнт-сервіс у магазині та ресторані Vivo cafe, що знаходяться при автозаправних комплексах UPG, також підтримується на високому рівні.
Для тих автолюбителів, які часто їздять країною, важливим показником є зручність обраної мережі автозаправних станцій, і тому мережа UPG постійно розширюється. Це стосується як великих міст, і порівняно невеликих. Наприклад, нещодавно у UPG якість пального масштабували і в рамках селища Яремче.
При відкритті кожної нової автозаправки UPG, для власників дисконтної картки UPGGood, пропонуються додаткові привілеї у вигляді нарахування додаткових бонусів на картку, якими потім можна розрахуватися як за пальне, так і за продукти та інші товари у магазині та Vivo cafe.
Важливим моментом є також наявність мобільного додатка, в якому учасники програми UPGGood можуть бачити актуальні ціни на товари автозаправних комплексів UPG, а також витрачати накопичені бонуси.
У UPG не забувають і про соціально активні кампанії, надаючи допомогу у проведенні благодійних заходів та марафонів, оскільки розуміють те, що сучасний бренд завжди повинен ставати кращим та відповідати високим стандартам.