Якість пального UPG контролює особливо ретельно, але не забуває і про інші фактори

Сучасний підхід до побудови бренду - це довга і кропітка праця, де обов’язково повинні враховуватися інтереси клієнта і має бути присутній креатив. Важливо в даному випадку як якість продукту, так і корпоративна відповідальність компанії разом з ефективною комунікаційною стратегією і позиціонуванням.

Відмінним прикладом правильної побудови бренду є мережа автозаправних станцій UPG, якість пального в якій контролюється на всіх можливих рівнях, а водночас увага приділяється й іншим важливим для клієнта сучасного автозаправного комплексу, нюансам. Таке ведення бізнесу робить мережу UPG успішною, що дозволяє масштабуватися по всій країні, відкриваючи все більше автозаправок у кожному регіоні України, завойовуючи серця автолюбителів, які стають постійними клієнтами мережі.

UPG

У мережі автозаправок UPG якість палива – не єдина перевага

Якість пального, вірніше його контроль на всіх етапах від виробництва до транспортування - безумовно, важливий момент, але крім цього, клієнти UPG відзначають також і такі переваги цієї мережі, як:

  • відкрита політика ведення бізнесу;
  • соціальна відповідальність (що проявляється у підтримці благодійних заходів);
  • наявність переліку корпоративних цінностей, що залишаються незмінними з часом;
  • увага до кожної дрібниці.

При всьому цьому, в рамках високого рівня конкуренції, що має місце на паливному ринку України, перебувати на п’єдесталі, можна лише використовуючи максимально клієнтоорієнтовану стратегію, і тому в UPG якість пального для своїх клієнтів гарантують, адже саме цей показник є головним для більшості автолюбителів, та мережі АЗК вони обирають саме за цю перевагу. Втім, клієнт-сервіс у магазині та ресторані Vivo cafe, що знаходяться при автозаправних комплексах UPG, також підтримується на високому рівні.

Нові заправки UPG відкриваються по всій Україні

Для тих автолюбителів, які часто їздять країною, важливим показником є ​​зручність обраної мережі автозаправних станцій, і тому мережа UPG постійно розширюється. Це стосується як великих міст, і порівняно невеликих. Наприклад, нещодавно у UPG якість пального масштабували і в рамках селища Яремче.

При відкритті кожної нової автозаправки UPG, для власників дисконтної картки UPGGood, пропонуються додаткові привілеї у вигляді нарахування додаткових бонусів на картку, якими потім можна розрахуватися як за пальне, так і за продукти та інші товари у магазині та Vivo cafe.

Важливим моментом є також наявність мобільного додатка, в якому учасники програми UPGGood можуть бачити актуальні ціни на товари автозаправних комплексів UPG, а також витрачати накопичені бонуси.

У UPG не забувають і про соціально активні кампанії, надаючи допомогу у проведенні благодійних заходів та марафонів, оскільки розуміють те, що сучасний бренд завжди повинен ставати кращим та відповідати високим стандартам.